06 listopada 2016

Hello world v2.0




Witam serdecznie na moim blogu.

Mam na imię Daniel, w internecie najczęściej mianuję się nickiem Kuxism. Na chwilę obecną mieszkam w Krakowie. Śmiem dumnie określać siebie jako typowego nerda. Lubię szeroko pojętą popkulturę i oprócz staraniem się zdać semestr zajmuję się tym właśnie.

Pewnie was zaskoczę, ale najwięcej pieniędzy wydaję na gry i to o nich będzie poświęcona większa cześć tego bloga.
Nowe środowisko, pierwszy rok studiów i zmyślona większa ilość czasu namówiły mnie do założenia bloga.
Na blogu będę głównie publikował moje przemyślenia o grach w formie niby-recenzji. Bardziej pod względem rozgrywki i odczuć z gry, bo w grafikę nie umiem. Radziłbym nie oczekiwać najnowszych tytułów AAA. Opiszę to co mi akurat wpadnie w ręce. Staram się lubić i grać we wszystkie gatunki gier. Jak mi się spodoba jakiś film, serial albo to też coś może coś skrobnę.
Dzięki, zapraszam do poczytania reszty wpisów. Mam nadzieję że się spodoba i zostaniecie na dłużej.
<3

PS Więcej na "O mnie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz